۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

حجت الاسلام محمدی مقدم :

30 هزار دانش آموز خراسان رضوی در گفتمان های عفاف شرکت کردند

30 هزار دانش آموز خراسان رضوی  در گفتمان های عفاف شرکت کردند

مشهد - خبرگزاری مهر: کارشناس مسئول عفاف تبلیفات اسلامی خراسان رضوی از شرکت 30 هزار دانش آموز خراسان رضوی در گفتمان های عفاف خبر داد.

حجت الاسلام فرید محمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس استان یک هزار و 140  گفتمان عفاف برگزار شد.

وی افزود: این گفتمان ها در مقاطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان برای دختران و پسران با همکاری ائمه جماعات مدارس و خواهران حوزوی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی مقدم گفت: 30 هزار دانش آموز مخاطب این گفتمان ها در مدارس خراسان رضوی بودند که در مجموع 95 مدرسه را تحت پوشش داشتیم.

وی  یادآور شد: اهداف این طرح آشنایی دانش آموزان با گستره مباحث عفاف و پاکدامنی، پاسخ گویی به پرسش ها و شبهات مربوط به موضوع عفاف ، پاکدامنی و مشکلات  اخلاقی، توانمند شدن افراد در جهت خویشتنداری جنسی و کنترل غریزه، ایجاد ارتباط مثبت بین روحانی و دانش آموز است.

وی توضیح داد: در مشهد با تامین اعتبار 28 میلیون ریال 3 دوره تربیت مربی ائمه جماعات مدارس برای 140 نفر و یک دوره ویژ خواهران حوزوی با شرکت 40 نفر برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی مقدم  با بیان اینکه طی نظر سنجی های انجام شده از بیش از 9 هزار دانش آموز شرکت کننده در این طرح 91 درصد اجرای این طرح را خوب و 93 درصد خواستار ادامه برگزاری این گفتمان ها در مدارس شدند.

وی همچنین به راه اندازی کتابخانه تخصصی عفاف و حجاب در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد و گفت: مربیان و علاقمندان به این حوزه در امر پژوهش و آموزش می توانند از این کتابخانه  استفاده کنند.

 

 

کد خبر 2095196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha